سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که را نهال خوى و خلق به بار بود ، شاخ و بر او بسیار بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :22680
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/8
2:40 ص

مراسم غبار روبی مسجد حضرت علی اکبر (ع) با حضور جمعی از کارکنان ،رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار گردید. قدیر خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر بیان داشت :مسجد به عنوان کانون توحید ، مرکز انسان ...

جمعی از کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) با تجمع در برابر درب ورودی مجلس خواستار دریافت حق و حقوقشان شدند.  به گزارش ایلنا تجمع کنندگان با حضور نیروهای انتظامی به گوشه‌ای از محوطه هدایت شدند و ماموران انتظامی از آنها خواستند در آرامش به این تجمع ادامه بدهند. نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح سنجش پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی ماده 5 این طرح را به تصویب رساندند که بر اساس آن سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکترای ناپیوسته بر حسب هر یک از شیوه‌های" آموزشی و پژوهشی" و "پژوهش محور" انجام می‌شود. روزنامه همشهری ارگان شهرداری تهران تیتر اول خود را به " اختیارات " شهرداران جهان در زمینه مبارزه با آلودگی هوا اختصاص داد.

رئیس کل بانک مرکزی با ارسال بخشنامه ای برای همه بانک های کشور خواستار کمک بیشتر به واحدهای تولیدی و همکاری با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شد.

فتح الله گولن از رهبران سیاسی و مذهبی و از متحدان سابق رجب طیب اردوغان می باشد که در سال های گذشته بعد از بروز اختلاف هایی بین وی و حزب حاکم ترکیه اتهامات متعددی از سوی دولتمردان ترکیه متوجه وی شد.

شارژ رایتل

آموزش برنامه نویسی اندروید


94/8/5::: 1:0 ع
نظر()